10% av veckans vara till Rädda Barnen fram till jul

Som en julgåva från oss på TOOLS kommer 10 procent av försäljningen på veckans vara att gå till Rädda Barnen fram till julafton (veckorna 49, 50 och 51). Detta gör vi för att vi bryr oss om världen vi verkar i och vill ge någonting tillbaka till personer i behov av stöd.

Från och med den 3 december skänker vi 10 procent av försäljningen på veckans vara till Rädda Barnen fram till jul.

Vi har tidigare vintrar skänkt en klumpsumma till välgörenhet. I år hoppas vi på att kunna skänka en större summa än tidigare genom att i stället anpassa vår gåva efter vår försäljning. På så sätt vill vi också få med er, våra kunder, i insamlingen.

Hjälp oss att hjälpa andra!

Om veckans vara

Veckans vara gäller i en vecka och i alla våra kanaler så långt lagret räcker. Vi reserverar oss för att produkten kan ta slut under kampanjtiden och det är inte säkert att veckans vara finns på lager i alla butiker. Du hittar alltid aktuellt erbjudande på startsidan på TOOLS.se och därifrån kan du även se lagerstatus i butik.