TOOLS har återigen fått kvalitetspris från Volvo

VQE- Volvo Cars Quality Excellence, är ett kvitto på att TOOLS har uppnått och underhållit sin höga kvalitetsstatus. VQE-statusen är beviset på att TOOLS tillhör de allra bästa i branschen och innebär att man uppnått det högsta kvalitetsbeviset inom områden som produktkvalitet, rätt support mellan säljorganisation och kund, leveransprecision, logistik och effektiva kvalitetssystem. Leverantörer med fortsatt VQE-status är högt ansedda och blir naturliga förstahandsval för nya avtal med Volvo Cars i framtiden.

- Det är fantastiskt roligt att vi fått denna utmärkelse för andra gången, vilket är ett tydligt tecken på att vi jobbar på rätt sätt. I den här affären är det många medarbetare som är med och bidrar och jag vill verkligen ger alla en stor eloge för ett löpande riktigt väl genomfört arbete, säger Madeleine Persson, Regionchef Väst TOOLS.

Partnerskapet mellan VQE-leverantörer och Volvo Cars är en av huvudnycklarna till att fortsatt kunna leverera högkvalitativa produkter och tjänster som möter och överträffar kundernas förväntningar.

• vqe
  • kvalitet
  • volvo
  • volvo+ cars

Om TOOLS - www.tools.se

TOOLS är Sveriges största leverantör av produkter och tjänster för hantverkare och industriarbetare. Hos oss huserar 1000 rådgivare, 80 butiker och Nordens längsta lagerhylla.