Utvalda Chalmerssstudenter från VARM-mässan

Inspirerande möte och intervju med de utvalda Chalmersstudenterna

I går träffade vi den grupp Chalmersstudenter som, vid arbetsmarknadsmässan VARM, valdes ut för nästa steg avseende rekrytering av Tornstadens framtida ledare. Det blev ett mycket inspirerande möte med engagerade och drivna studenter.

Studenterna anmälde sitt intresse tillsammans med många andra vid Chalmers årliga Arbetsmarknadsmässa för studerande inom Samhällsbyggnad och Affärsutveckling/Entreprenörskap i november. Och igår var det alltså dags för en första intervju. En trevlig gemensam lunch följdes av en intervju av var och en. Vårt mål är nu att hitta studenter som vill växa med oss och utvecklas till goda framtida ledare i bolaget. Det ser vi fram emot.

Josef Buskhe, personalchef Tornstaden Byggnads AB
josef.buskhe@tornstaden.se