Träffa TMF på Hem & Villa!

11-14 oktober arrangeras Hem & Villa på Älvsjö-mässan i Stockholm - Sveriges största boendemässa med inspiration för hela hemmet. När mässan öppnar idag är trä- och möbelindustrin väl representerad med cirka 40 TMF-företag på plats. Spektrat är brett när det gäller produkter och täcker alltifrån inredning, kök, förvaring, bad, VVS, energi, byggande, nybyggnation samt säkerhet. TMF finns i en monter tillsammans med Svenskt Trä (del av Skogsindustrierna). Välkommen!

Hem & Villa arrangeras i Stockholm, Göteborg och Malmö och samlar totalt ca 110 000 besökare årligen på dessa orter. Totalt är det 950 företag ställer ut produkter för hela hemmet. Läs mer på Hem & Villas webbplats.