Rensa ut efter ditt ex med Tradera

Som en motpol till kommande Alla hjärtans dag på måndag har Tradera nu en kampanj för alla singlar. Det är dags att rensa ut prylarna efter gamla ex och göra plats för ny kärlek. Alla som säljer saker efter sina ex gör det gratis på Tradera i helgen.

I de flesta spruckna förhållanden finns det minnen kvar efter ens förra hjärtevän. Inte bara mentala utan även materialistiska. Nostalgiska föremål som kvarglömda tröjor, ringen man fick i årsdagspresent eller kanske en gammal hårtork. Saker som man egentligen inte har någon nytta av men som ibland sätter käppar i hjulet i sökandet efter en ny käresta.

Därför pågår nu en kampanj på Tradera där alla som säljer prylar med en hjärteskärande historia gör det gratis. Dessutom får man extra exponering på Tradera och därför förhoppningsvis ett ännu bättre pris än vanligt.

Så gör man: Lägg upp en auktion med en pryl som ligger kvar där hemma från något utav dina ex. Skriv en kort historia om prylen och lägg upp den i kategorin ”Rensa ut ditt ex” under ”Övrigt”.

Kampanjen pågår till kl 00.00 natten mot den 15:e februari.

Länk till kampanjen:

Anna Chrona, Pressansvarig, Tradera
achrona@ebay.com

Tradera startades 1999 och är ett Ebayföretag. Idag är Tradera Sveriges största auktionssajt med över
2,2 miljoner registrerade medlemmar. Beroende på säsong ligger mellan 650 000 och 1 miljoner varor ute till försäljning varje dygn, och varje vecka har Traderas hemsida 1,3 miljoner unika besökare vilket gör Tradera till en Sveriges största sajter enligt SIS-Index.

Mer från Tradera:
Tradera på Facebook, Tradera på Twitter, Tradera på Youtube, Tradera Widget, Nyheter från Tradera, Kampanjer på Tradera