Till salu: En dag med systrarna Kallur

Nu har vem som helst chansen att buda hem en heldag med systrarna Kallur. Om du vill lära dig springa häcklöpning eller hellre utmanar systrarna i femkamp på Gröna Lund är helt upp till dig. Auktionen börjar idag med utgångsbudet 1 kr.

Systrarna Kallur är sist ut i en serie auktioner inför DN-galan där pengarna går oavkortat till ungdomsidrotten. Tidigare har friidrottsstjärnorna Yannick Tregaro Magnus Andersson, Musse Mustafa Mohamed, och Stefan Holm auktionerats ut. Intäkterna från auktionerna går direkt till Stadionklubbarnas ungdomsverksamhet, vilket är en sammanslutning av 12 friidrottsklubbar och är den förening som arrangerar DN-Galan.

Den som vinner auktionen får helt och hållet bestämma vad dagen ska innehålla. Det är fritt att låta Susanna och Jenny Kallur hålla ett inspirerande föredrag om hur man fokuserar på att nå sina mål? Vinnaren kan också låta systrarna coacha friidrottsklubbens kommande stjärnor eller eleverna på den lokala skolan. Möjligheterna är stora, och fantasin sätter gränserna för en garanterat minnesvärd dag.

Det exakta innehåll/upplägg i dagen diskuteras mellan den vinnande budgivaren och Systrarna Kallur. Tidpunkt för genomförande är anpassningsbart utifrån önskemål från den vinnande budgivaren i kombination med systrarnas tränings- och tävlingsscheman.

Auktionen startar idag och avslutas 29 juli, kl 20.00.

Länk till auktionen:

Anna Chrona, Pressansvarig, Tradera
achrona@tradera.com

www.tradera.com

Fynd värda att snacka om
Tradera startades 1999 och är idag Sveriges största auktionssajt med över 1,8 miljoner användare och varje månad säljs det hundratusentals varor. Varje vecka har Traderas hemsida 1,2 miljoner unika besökare vilket gör Tradera till Sveriges 9:e största sajt enligt KIA-Index.