Transcendent Group en av Sveriges bästa arbetsplatser 2012

Transcendent Group är en av Sveriges bästa arbetsplatser 2012 enligt Great Place to Works årliga undersökning.

VD Martin Malm kommenterar utmärkelsen:

‒ Det är såklart fantastiskt roligt att gå direkt in på topplistan redan det första året vi deltar. Samtidigt är vi fullt medvetna om att det här är frågor som en framgångsrik arbetsgivare jobbar med varje dag. För oss är tävlingen därför först och främst ett strategiskt verktyg för att bli ännu bättre.

‒ Det är våra medarbetare som gör oss till en så framgångsrik arbetsplats. Utmärkelsen är därför en kollektiv vinst för hela företaget.

Transcendent Group tog sjätteplatsen i tävlingens kategori Små organisationer (20-49 medarbetare). Totalt deltog hundratalet företag i tre olika kategorier. Resultatet baserar sig till största delen på medarbetarnas svar på 59 påståendet om den egna arbetsplatsen.

Transcendent Group har idag 41 medarbetare. Under förra året växte företaget med närmare 50 procent och tillväxten beräknas fortsätta i år. Martin Malm kommenterar:

‒ Ja, det är korrekt. Vi räknar med att vara fler än femtio personer till årsskiftet, och kommer i så fall att delta i kategorin Medelstora organisationer nästa gång. Vår utmaning ligger då i att behålla samma goda resultat trots ett större antal medarbetare.

För frågor, välkommen att kontakta VD Martin Malm på 073-335 94 26 alternativt martin.malm@transcendentgroup.com eller marknadschef Mattias Sjöstrand på 070-958 73 45 alternativt mattias.sjostrand@transcendentgroup.com.

Hos Transcendent Group möter du erfarna konsulter inom governance, risk and compliance. Våra tjänster skapar trygghet och möjligheter för myndigheter, företag och andra organisationer inom en rad olika branscher. Vi hjälper dig med:

• risk- och verksamhetsstyrning
  • strategisk IT
  • informationssäkerhet
  • IT-säkerhet och infrastruktur
  • internrevision
  • IT-revision
  • dataanalys
  • business intelligence
  • application lifecycle management

Transcendent Group utsågs 2012 till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Läs mer om oss på www.transcendentgroup.com.

• sveriges bästa arbetsplatser
  • great place to work