Pressmeddelande -

Transderma O, vinnare av ”Made in Sweden” under Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2016.

STOCKHOLM, APRIL 19, 2016. Transdermas senaste serum, Transderma O, vinnare i kategorin "Made in Sweden" under den nionde årliga Swedish Beauty & Cosmetics Awards som hölls på Münchenbryggeriet, Södermalm.

"Transderma är mycket stolta över att vara ett svenskt varumärke och det är en exceptionell ära att motta denna åtråvärda utmärkelse av våra svenska branschkollegor”, säger Dr. Alvin Ronlán, skapare av Transdermas linje av naturliga hudvårsprodsserum.

"Naturlighet och balans är något vi kopplar till den svenska kulturen. Dessa attribut är även integrerade i Transdermas serum”, säger Dr Alvin Ronlán.

Transdermas produktlinje består av fem djupabsorberande serum, där varje serum utformats med unika egenskaper och fördelar för huden. Antalet ingredienser har medvetet begränsats för att skapa naturliga produkter, där varje ingrediens väljs ut för sina unika egenskaper likväl som sin förmåga att bilda en harmonisk helhet för bästa effekt.