Nyhet -

SCHMALZ+SCHÖN Logistics GmbH Region Stuttgart – TransFargo’s nya partner i Stuttgartområdet

För att stärka vår kvalitet och service ytterligare i Tyskland har vi på TransFargo inlett samarbete med SCHMALZ+SCHÖN Logistics GmbH i Stuttgart området.

SCHMALZ+SCHÖN är precis som TransFargo ett privatägt företag, med högsta fokus på kvalité och personlig service genom hela transportkedjan. Förutom huvudkontoret i Stuttgart finns de även med verksamhet vid ett antal strategiskt placerade orter i Tyskland. Företaget erbjuder ett komplett serviceutbud i hela logistikkedjan, såsom stycke-/parti samt fullbilslösningar till sofistikerade logistik-/lagerlösningar. Precis som TransFargo är SCHMALZ+SCHÖN även medlem i System Alliance Europe, vilket säkerställer en effektiv och säker transportkvalitet med en modern informationsöverföring och leveransrapportering. Detta tillsammans med företagens personliga engagemang borgar för en förstklassig service.

Vi är mycket glada att ha inlett samarbetet med SCHMALZ+SCHÖN, som är bästa tänkbara partner för utvecklingen av våra spedition-/logistiktjänster i Stuttgartområdet. Genom vårt samarbete är vi övertygade att vår Tysklands trafik fortsatt kommer utvecklas positivt.
Besök gärna www.schmalz-schoen.com för mer information.

För ytterligare information kontakta:
Håkan Siwersson, VD TransFargo AB
E-post: hakan.siwersson@transfargo.se

• Transport

• crossdocking
  • transport
  • distribution
  • frakt

Louise Sedin

Presskontakt Marknads- och försäljningschef Marknadsföring och försäljning 040-28 71 02