Välkommen på seminariet "Invånardriven tjänsteutveckling" i Almedalen

Pressmeddelande   •   Jun 28, 2013 22:58 CEST

Den 1/7 kl. 17:00 är du välkommen att lyssna på Daniel Ewerman, Transformator Designs vd och grundare, prata om invånardriven tjänsteutveckling och varför offentliga tjänster bör utformas av invånarna.

Många offentliga aktörer som Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen, SKL och SLL har aktivt arbetat med att få ökat förtroende hos allmänheten och har skapat kostnadseffektiva tjänster som underlättar för invånarna. Vilken är nyttan med invånarinvolvering? Varför är samordning mellan myndigheter avgörande för att skapa tjänster utifrån invånarnas perspektiv?

Datum: 1/7
Tid: 17.00-17.30