eDreams ODIGEO redovisar första kvartalets resultat

eDreams ODIGEO met growth targets with a 6% rise in revenue margin, 4% more bookings, and an adjusted EBITDA of €22.4 million

• Between April and June, the company registered 2.6 million bookings (+4%), which together with a 2% growth in revenue margin per booking, resulted in a revenue margin of €113.8 million (+6%)
  • Flight and non-flight business has grown through an increased number of bookings and a higher revenue margin per booking. The revenue margin of each business grew by 6% and 7% respectively, while the non-flight business has increased its revenue margin per booking by a significant 12%
  • Expansion markets continue to lead the growth in the company's business with a 21% increase in revenue margin
  • Adjusted net income of €3.4 million, increasing 24% vs the same period last year.
  • Strong cash flow performance with cash end of quarter up to €123.3 million
  • Increased focus on mobile continues to attract a large share of our customers with 4.9 million mobile downloads (+73%)

För mer information se bifogad PDF.

• edreams
  • odigeo
  • kvartalsrapport

Travellink är Nordens ledande internetresebyrå med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har tre affärsområden; privatresor, affärsresor och konferens & event. Travellink säljer flygresor från 440 olika flygbolag och över 550 000 hotell till mer än 40 000 destinationer världen över. Travellink ingår tillsammans med eDreams, Go Voyages, Opodo och Liligo i eDreams ODIGEO, Europas största internetresebyrå och e-commerceföretag. eDreams ODIGEO finns representerat i totalt 44 länder över hela världen. Företaget erbjuder ett stort utbud av flyg, hotell, hyrbilar och kombinationen av flyg och hotell.