Travellink Affärsresor samarbetar med Visma

Affärsresebyrån Travellink Affärsresor har inlett ett samarbete med Visma. Vismas kunder får nu tillgång till Travellink Affärsresors hela utbud via nätet, mobilen och via Travellinks kundtjänst.

– Vi är glada över att Visma Advantage valt Travellink Affärsresor som samarbetspartner. Vi ser stora möjligheter i att utveckla samarbetet med Visma och hjälpa deras kunder att effektivisera sin resehantering, säger Jerker Elming, nordisk försäljningschef, Travellink Affärsresor.

Affärsresor på ett enklare sätt
Genom Travellinks resebokningstjänst kan Vismas kunder boka merparten av sina affärsresor där det är som effektivast - på nätet. Genom bokningstjänsten får kunderna även tillgång till de avtal som Visma redan har med Norwegian, Scandic, First Hotels, Hertz och Avis.

– Travellinks starka fokus på en riktigt bra internetbokningssida matchar våra kunders efterfrågan. Våra kunder består av små och medelstora företag som ofta gör sina resebokningar via nätet. Nu ger vi dem möjligheten att samla alla sina reseinköp på en av marknadens bästa resebokningssajter. Vi är övertygade om att Travellink Affärsresor kommer att underlätta reseprocesserna för våra kunder, säger Rickard Lindqvist, leverantörsansvarig på Visma Advantage.

Fasta förmånliga priser
Visma Advantage samförhandlar inköpsavtal för en stor mängd företag vilket gör det möjligt att förhandla fram ett starkt avtal med Travellink. Via avtalet får samtliga kunder hos Visma Advantage tillgång till Travellinks avtal med bland annat hotell och flygleverantörer samt tillgång till en smidig och komplett resetjänst till förmånliga fasta priser.

För mer information:
Jerker Elming,
nordisk försäljningschef, Travellink Affärsresor, 08-562 060 54
Rickard Lindqvist, leverantörsansvarig, Visma Advantage, 08-534 817 74

• affärsresor
  • resor
  • resa
  • företagsresor

Travellink är Nordens ledande internetresebyrå med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har tre affärsområden; privatresor, affärsresor och konferens & event. Travellink ingår tillsammans med eDreams, Go Voyages och Opodo i ODIGEO, Europas  största internetresebyrå. ODIGEO finns representerat i totalt 40 länder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien, Afrika och Oceanien. Företaget erbjuder ett stort utbud av flyg, hotell, bilar och kombinationen flyg och hotell.

Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser både inom privat och offentlig sektor. 340 000 nordeuropeiska kunder använder Vismas produkter och tjänster, och ytterligare 330 000 använder oss som hostingpartner. Visma är 5 600 anställda och omsatte 6 500 miljoner norska kronor 2013.