Blackberry Torch 9800 med pekskärm och Qwerty-tagentbord nu hos 3

Pressmeddelande  •  2011-06-09 08:59 CEST

Mobiloperatören 3 börjar idag sälja den optimala företagsmobilen Blackberry Torch 9800 som har både pekskärm och Qwerty-tagentbord. Torch 9800 levereras med Blackberrys nya operativsystem BB 0S 6.0.

Blackberry Torch 9800 har en kombination av pekskärm och ett Qwerty-tagentbord med sliderfunktion.  Med Blackberrys beprövade säkerhet kan du tryggt förvara kontoret i mobilen. Torch 9800 ger enkel tillgång till Facebook och Youtube.

Mobilen levereras med Blackberry OS 6.0 som bland annat ger tillgång till app-affären BlackBerry AppWorld. Mobilen har Wifi och GPS. Torch 9800s taltid är upp till 330 minuter och standby-tiden är upp till 312 timmar. Mobilen har Turbo3G som ger snabbare ned- och uppladdning av data. Torch 9800 har inbyggt lagringsminne på 4GB och en 5 megapixelkamera med autofokus och LED-blixt.

Från och med idag kan Torch 9800 köpas hos alla 3s butiker, återförsäljare och distanskanaler. Kontantpriset för privatpersoner är 5 695 kronor inklusive moms. Vid köp av 3Pott499 eller 3Surf Max med 24 månaders bindningstid ingår mobilen utan extra kostnad. Företagspriset för mobilen är 4 556 kronor exklusive moms. Vid köp av 3Business Max med 24 månaders bindningstid tillkommer mobilen utan extra kostnad.

Mobilbilder:

Nedladdningsbara bilder på våra mobiler finns på http://www.flickr.com/photos/3bilder/ eller www.tre.se/marknadsmaterial Användarnamn: press Lösenord: press

Om du vill veta mer eller köpa Blackberry Torch 9800 besök www.tre.se/blackberry_torch_9800 eller ring telesälj på 020- 33 33 33.

För mer information var vänlig kontakta:

Nicholas Högberg, vice vd, 3

E-post: nicholas.hogberg@tre.se

Linda Kardell, PR-ansvarig, 3

E-post: linda.kardell@tre.se

3-gruppen är en ledande ägare och operatör av infrastruktur för telekom med ett brett utbud av tjänster i 11 länder .Dessa inkluderar tredje generationens (3G) multimedia mobil kommunikation och andra generationens mobila kommunikationsnät, fasta teletjänster, fiberoptiskt bredband och radio broadcasting. I Sverige och Danmark är 3 ett joint venture mellan Hong Kong-baserade Hutchison Whampoa Limited (60 %) och svenska Investor AB (40 %). För mer information och 3-gruppen, gå till www.three.com, för mer information om 3 i Sverige, www.tre.se

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom