Nu finns prisvärda Nokia C5-5MP hos 3

Nu finns prisvärda Nokia C5-5MP hos 3

Nokia C5-5MP är en prisvärd och lättanvänd mobiltelefon med klassisk design, stora tydliga knappar och en baksida av rostfritt stål.

Fota eller filma med mobilens 5-megapixelkamera som har LED-blixt och 4x digital zoom. Ladda upp foton, chatta med vänner eller uppdatera din status enkelt på Facebook som är förinstallerat i mobilen. Nokia C5-5MP finns i svart färg. Mobilen har FM-radio, WiFi, 3.5 mm hörlursutgång och GPS med fri navigering av OVI maps.

Nokia C5-5MP ger tillgång till OVI Butik där tusentals spel och program kan laddas ner. Mobilens inbyggda minne är på 270 MB och ett minneskort på 2 GB av typen MicroSD medföljer. Nokia C5-5MP har Turbo3G Pro som ger snabbare ned- och uppladdning av data. Mobilens taltid är upp till 294 minuter och standby-tiden är upp till 670 timmar.

Nokia C5-5MP kan köpas hos 3s butiker, återförsäljare, kundservice, telesälj och på tre.se. Kontantpriset för privatpersoner är 1 195 kronor inklusive moms. Vid köp av 3Vänner eller 3Pott 99 med 24 månaders bindningstid ingår mobilen utan extra kostnad. Företagspriset för mobilen är 956 kronor exklusive moms. Vid köp av 3Business Start eller 3Business Surf Bas med 24 månaders bindningstid ingår mobilen utan extra kostnad.

Mobilbilder:

Nedladdningsbara bilder på våra mobiler finns på http://www.flickr.com/photos/3bilder/ eller www.tre.se/marknadsmaterial Användarnamn: press Lösenord: press

Om du vill veta mer eller köpa Nokia C5-5MP besök http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefoner/Mobiler/Nokia-C5-5MP/
eller ring telesälj på 020- 33 33 33.

För mer information var vänlig kontakta:

Erik Hörnfeldt, Information & PR, 3

Malin Harman, Information & PR, 3

E-post: malin.harman@tre.se

3-gruppen är en ledande ägare och operatör av infrastruktur för telekom med ett brett utbud av tjänster i 11 länder .Dessa inkluderar tredje generationens (3G) multimedia mobil kommunikation och andra generationens mobila kommunikationsnät, fasta teletjänster, fiberoptiskt bredband och radio broadcasting. I Sverige och Danmark är 3 ett joint venture mellan Hong Kong-baserade Hutchison Whampoa Limited (60 %) och svenska Investor AB (40 %). För mer information och 3-gruppen, gå till www.three.com, för mer information om 3 i Sverige, www.tre.se