Höstens Jackor från Musto

Pressmeddelande   •   Okt 22, 2010 09:00 CEST

Höstens Jackor från Musto

Voyager Jacket

Har skal av matterad quiltad ripstopnylon, foder av matterad nylontaft och polyesterfyllning. Fyra frontfickor med knappförslutning och invändig säkerhetsficka, justerbara muddar. Finns i färgerna Navy och Black i storlekarna S-XL, ca pris 1995:-

Shore Jacket

Jackan har Skal av polyester/polyuretan. Fodret i kroppsdelen består av återvunnen polyester och polartec, ärmfodret av polyesterfleece. Shore Jacket har kontraterande zig zag stickdetaljer, två frontfickor med dragkedja, två invändiga fickor med dragkedja och musikport. Kragen är fleecefodrad, muddarna justerbara med kardborreband. Storlekar S-XL, Finns i färgerna Navy, Navy/Light Stone, Summer Red samt Anthracite, ca pris 1795:-

Mer info på musto.se

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom fotbeklädnad och konfektion för aktivt bruk. Trendmark har idag ca 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.

Kommentarer (0)