Ny damstövel och känga från Sebago

Saranac Rider

Sebagos nya stövel i vattentätt premiumläder har dubbel knappknäppning i skaft, invändig vattentät dragkedja och vattensäkrade sömmar. Saranac Rider är fodrad med mjuk micromocka, har läderklädd mjuk stötdämpande fotbädd och förstärkningar i tå och häl. Halkfri Sebago Saranac  yttersula som inte lämnar märken. Finns i färgerna Espresso och Dark Brown, storlekar 5-11, ca pris 2395:-

Saranac Mid Lace

Vattentät känga med modern militärlook i premiumläder. Mid Lace har precis som Rider vattensäkrade sömmar, är fodrad med mjuk micromocka, har läderklädd mjuk stötdämpande fotbädd och förstärkningar i tå och häl. Halkfri Sebago Saranac TPR yttersula som inte lämnar märken. Finns i färgerna Black och Dark Brown, storlekar 5-11, ca pris 1495:-

se alla höstens nyheter på sebago.se

• sebago
  • stövel
  • känga
  • dam
  • saranac
  • nyhet
  • höst 2012

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom kläder och skor. Trendmark har idag drygt 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.

Charlotte Lundström

Presskontakt Marknadsansvarig 031-915081