Sebago höstboots

Simsbury är en klassisk brougad Chukka boot i vaxat premiumläder.  Bootsen är uppbyggda kring en randlädersydd Goodyearkonstruktion, de är helläderfodrade, har trekvarts sockfoder och stötdämpande mellansula i läder. Yttersulan är Sebagos egna Rubber Tap sula i gummi. Färgen är Brown Oiled, storlekarna 7-12, ca pris 2495:-

Litchfield, Chukka boot i Sebagos lätt texturerade och polerade premiumläder. Även dessa boots är uppbyggda kring en randlädersydd Goodyearkonstruktion, de är helläderfodrade, har trekvarts sockfoder och stötdämpande mellansula i läder. Yttersula och klack av halkfritt gummi. Färgen är Brown Pebble, storlekarna 6-13, ca pris 2495:- Sebagos övriga höstboots hittar du på sebago.se

• skor
  • chukka
  • boot
  • höst 2012

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom konfektion. Trendmark har idag ca 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.