Uppdaterade superunderställ från Musto

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2011 09:00 CET

Active Base Layer L/S Top

Sömlös kroppsdel i mixade fibrer av polyester/polypropylen och elastan för välsittande komfort. Nilit® Body fresh förhindrar odör och bakterier. Nätväv i sidopaneler, underärmar för ökad ventilation. Skyddande väv på krage, skuldror och överärmarna. Honycomb thermalstickning vid njurar och nertill bak håller värmen. Finns i storlekarna XS-XXL. Ca pris 695:-

Active Base Layer Trousers

I samma material och uppbyggnad som toppen kompletterat med nätväv på lår och bak för ökad ventilation. Storlek XS-XXL, ca pris 495:-

Färgerna är Black eller Platinum på både topp och byxa.

För mer info kika in på musto.se

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom fotbeklädnad och konfektion för aktivt bruk. Trendmark har idag ca 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.

Kommentarer (1)

Såg just att ni säljer underställ som är preparerade med silver. Har ni helt missat debatten om silvers miljöskadlighet i vattenmiljö ? Silvret förs med avloppsvatten vid tvätt till reningverk och recipient. Silver är i vattenmiljö giftigare än kvicksilver.

- Lars Nordén, Gryaab - 2011-05-25 11:30 CEST