Varma nyheter från Sebago

Middle Layer Jacket

Härligt värmande jacka i både dam- och herrmodell som kan bäras separat eller under skaljacka. Skalet och fodret är av nylon och fyllningen 90% dun 10% fjäder. Finns i färgerna Black och Red, i storlekarna 34-46 respektive S-XXXL och priset är ca 1995:-

Extreme Cold Weather Parka

Är precis som det låter jackan för det riktigt kalla dagarna. Skalet är av PU belagd Nylon, fyllningen fakad gåsdun, den har teddyfoder i kropp och nylon i ärmar. Fyra fickor framtill, två snedställda bröstfickor och två bälgfickor med lock samt ärmficka med dragkedja. Huvan har avtagbar fuskpäls Sömmarna är tejpade och parkasen är både vattentät och andas. Färgen är Black, dam- och herrstorlekar S-XXXL, ca pris 3995:-.

Mer info och jackor hittar du på sebago.se

• vinterjacka
  • höst 2011
  • dam

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom konfektion. Trendmark har idag ca 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.