Trivector DSI - Vandalsäkrade inomhusdisplayer för dygnetrunt-drift

DSI är en helt ny serie av digitala inomhusskyltar som kan användas på kundcentra, stationer och andra offentliga miljöer där det finns behov av en digital inomhusskylt som är både vandalskyddad och anpassad för 24/7 drift.

DSI bygger på motsvarande industriklassade komponenter som används till Trivectors marknadsledande och beprövade DSP-serie för utomhusbruk. DSI har en inbyggd ljusstark Samsung LED/TFT-display med kraftfull styrdator för visning i full-HD och som option går att utrusta med stöd för 2G/3G/4G-kommunikation.

Stora kostnadsfördelar

DSI finns för närvarande i fyra olika storlekar från 40” upp till 65” och kan beställas för stående eller liggande orientering. Jämfört med de produktalternativ som funnits på marknaden sedan tidigare erbjuder DSI-serien stora kostnadsfördelar.

Trivector introducerade den nya produktlinjen DSI vid årets Persontrafikmässa i Stockholm och flera större svenska kunder inom kollektivtrafikområdet har på kort tid lagt beställningar på DSI-serien.

• Datorer, datateknik, programvaror

• it