Julrea på resor till populära storstäder

Eftersom Fritidsresor har helt fullt på sina julavgångar till sol och bad sänker arrangören nu priset på storstadsresorna inför julen. Julklappsköparen kan spara tusenlappar på att resa nu och fynda klapparna utomlands.

Till Tallinn kostar shoppingresan med tre nätter, frukost och flyg från 1480 kronor per person. Genom att boka resan via fritidsresor.se kan årets julshopping förläggas till städer som Prag, Köpenhamn och Budapest.

- Tänk att inom loppet av några timmar shoppa i Tallinn eller Warszawa och samtidigt spara in både flyg och hotell och komma hem med julklappar som inte ”alla andra” har, säger Jim Hofverberg som är informatör hos Fritidsresor.

På Fritidsresors sajt finns möjlighet att skräddarsy sin egen storstadsresa utifrån önskemål och behov, både vad gäller avresedag, hotellstandard, längd på vistelsen och flygbolag.

Aktuella priser finns på www.fritidsresor.se under länken "julshopping"

Exempel:
Tallinn från 1480 kr (flyg, tre nätter Uniquestay Hotel ***) Warszawa från 2085 kr (flyg, tre nätter MDM Hotel ***) Budapest från 2115 kr (flyg, två nätter Veritas Hotel ***) Köpenhamn från 2345 kr (flyg, två nätter Clarion Hotel ****) Berlin från 2415 kr (flyg, tre nätter Agon Lichtberg Hotel ***) Prag från 2520 kr (flyg, fyra nätter Ibis Praha Karlin Hotel **)
- Eventuella flygtillägg kan tillkomma.

För mer information och bilder, kontakta:

Jim Hofverberg
Communications, Press & Corporate citizenship Fritidsresegruppen/TUI Nordic