Två nya in-ear lurar från Koss

Koss är aktiva och lanserar ytterligare två nyheter under sommaren. Koss IL100 och Koss IL200 KTC är lurar av in-ear modell av hög kvalitet. De har en praktisk funktion som gör att lurarna kan kopplas samman vid transport vilket reducerar risken för kabeltrassel. Bägge modellerna är tillverkad i slitstark aluminium och har tre uppsättningar av mjuka öronkuddar för optimal passform. Koss IL 100 levereras med standardkabel. Koss IL200 KTC har kabel med Touch Control framtagen för iPhone, iPad och iPod med vilken du kan styra volym, musik och hantera samtal. Bägge modellerna kommer i två färgsättningar, vit samt svart.

Specifikation Koss IL100/IL200 KTC
- Dynamiska hörlurar
- Känslighet: 100 dB SPL
- Frekvensområde: 15 Hz - 20 kHz
- Kontakt: 3.5 mm
- Impedans: 16 Ohm
- Kabel: 120 cm, dubbelsidig
- Touch Control Made for iPhone, iPad och iPod (endast IL200 KTC)

För mer information, kontakta Koss Brand Manager & Country Manager Norway
Jo Petter Kjeldset
Telefon: +47 22 62 74 95 ▪ Mobiltelefon: +47 90 04 06 60 ▪ E-post: jpk@turascandinavia.com

• gadgets
  • hemelektronik
  • prylar
  • koss
  • musik
  • smartphone
  • tura.s

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Företaget grundades i Göteborg 1976 och bedriver idag verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö, Sverige. Totalt arbetar 135 personer på Tura Scandinavia AB som omsätter strax under en miljard svenska kronor. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare.

Jo Petter Kjeldset

Country Manager Norway, Brand Manager Koss Direct; +47 22 62 74 95