Direktflyg från Karlstad till Antalya

Efter ett års uppehåll erbjuder nu Turkietresor direktflyg från Karlstad till Antalya och Turkiets sydkust igen.

- Efterfrågan på resor till Turkiet växer och det gläder oss att kunna erbjuda våra kunder flyg från Karlstad igen, säger Anders Lindström, VD på Turkietresor.

I Turkietresors program 2018 finns resor till sex olika destinationer i Antalya-området: Alanya, Belek, Side, Antalya, Kemer och Cirali. Andra avreseorter än Karlstad är Stockholm, Göteborg, Norrköping och Ängelholm.

- Vi gläder oss och hoppas att se många semesterglada värmlänningar när resorna från Karlstad startar den 25 juni, avslutar Lindström.

Läs mer och beställ din resa till Turkiet här.

• Semester

• Värmland

Turkietresor finns representerade både i Sverige och Norge (Tyrkiareiser). Turkietresor i Sverige AB bildades sommaren 2007 och bolaget började flyga från Norrköping och Stockholm våren 2008.

Turkietresors mål är att erbjuda högkvalitativa charterresor från hela Sverige till Turkiet till ett bra pris – ”valuta för pengarna” – samt att bli förstahandsvalet för svenska resenärer som vill resa till Turkiet. Vi erbjuder hotell- och lägenhetshotell i alla klassificeringar; från 2 stjärnor, mindre pensionat till stora lyxiga resorts och ett brett urval av All inclusive-hotell i alla prisklasser. Turkietresor har ett stort utbud av hotellkoncept anpassade för just dina önskemål så som Senior 60+, Hotell för Vuxna, Strandnära, Lyx och Aqua Splash samt en rad specialresor såsom vandringar, träningsläger, konferensresor, golfsemester, båtturer i skärgården med mera.

Våra resmål är Kemer, Side, Belek, Alanya, Cirali och Antalya. Vi flyger till Antalya flygplats med Corendon Airlines samt Pegasus Airlines.

Turkietresor i Sverige AB har godkända garantier i Kammarkollegiet.