Twilfit öppnar ny butik i Emporia

Imorgon, den 28 februari, öppnar Twilfit sin nya butik i köpcentrumet Emporia i Malmö. Butiken, som har fått ett nytt läge, stoltserar med samma koncept som flaggskeppsbutiken i Gallerian i Stockholm som invigdes i november 2018.

I den nya butiken möts kunderna inte bara av förstklassig service utan också av elegant inredning, inspirerad av en lyxig walk-in closet. Med varumärken som Calvin Klein, Chantelle, Triumph samt nykomlingar i Twilfits sortiment som Puma erbjuder Twilfit Emporia en stor variation av färger, passformer och storlekar.

Invigningen av butiken sker kl 10 den 28 februari och under hela helgen bjuds kunder på extra fina erbjudanden.

Butiken i Emporia är Twilfits andra nyöppning för året. På alla hjärtans dag, den 14 februari, i år öppnade även butiken i Skärholmen på ett nytt läge i gallerian.

• #emporia
  • #twilfitbutik
  • #twilfit
  • #itwillfityou