Uggla Massage och Wellness firar 30 framgångsrika år!

18.30:  Mood food- varför det du stoppar i magen påverkar hur du mår.  Precisionsmedicinskt utbildade läkarna Cecilia Tibell, endokrinolog, och Isis Amer-Wåhlin, gynekolog, presenterar en inblick i den senaste vetenskapen om hur din mag- och tarmhälsa påverkar alltifrån din sinnesstämning till kroniska sjukdomar och vad du kan göra för att hålla dig frisk.

19.15:10 enkla knep för att överleva julstressen. Vi står inför julstressens december och utmanande månader med mindre dagsljus. Välkommen på en underhållande föreläsning med konkreta tips för att hålla energin, humöret och orken uppe även under utmanade tider. Vår populära föreläsare Helene Kahm guidar er genom den moderna vetenskapen kring hjärna, stress och enkel återhämtning i vardagen.

Prova sittande massage. Slå dig ned och avnjut en välgörande kortmassage för rygg och nacke! Du behåller dina kläder på medan du sitter du på en speciell massagestol, för högsta komfort.

Få privatcoachning. Vår PT Emelie Meyer, osteopat Anna-Lena Persson och kostexperten och överläkare Cecilia Tibell finns på plats för privatcoachning, 10 min/pers.

Testa Virtual reality-meditation: Med VR-tekniken görs meditation lättillgänglig för alla. Ta på glasögon och lurar, sätt dig till rätta och låt dig omfamnas av en ny behaglig värld! Låt oss ta dig till stranden för att lyssna på vågskvalpet och blicka ut över horisonten. Lämna stressen, vardagen och mörkret en stund och kom tillbaka lugnare än du kom hit! Upplevelsen är utvecklad av hjärnforskaren Katarina Gospic och hennes team.

Specialerbjudanden: Passa på att köpa wellness-julklappar till nära och kära! Vi har fina erbjudanden på bland annat en praktisk triggerpunktskrok för stela och spända muskler, veganska doft- och massageljus från Klinta och den Ryska spikmattan för avslappning, meditation och egenbehandling av spända muskler i rygg och nacke. Vi erbjuder också klippkort till specialpris (endast på plats mellan 16–20).

Varmt välkommen till en lärorik och rolig kväll! OSA senast 25 november till lisa@ugglamassage.se

• Friskvård

• virtualrelaity
  • moodfood
  • wellness
  • massage

• Stockholm

1989 tog Lisa sin massagebänk under armen, gav provmassage och fick på så sätt sina första företagskunder. En del av kunderna var rikstäckande företag som såg fördelen med att få massagen levererad direkt till medarbetarna. Massagen fick mervärde i och med att Lisa klokt nog arbetade fram gummibandsövningar och gav tydliga instruktioner till sina massörer att föreslå rörelser, träning och annat som komplement till massagen. Med en driven och innovativ entreprenör som grundare, så är det självklart att Uggla massage & Wellness ligger i framkant när det gäller friskvård. Fokus har skiftat och massage är nu bara en del av friskvårdsarbetet.