Vad gör man inte för sina kunder!? - Ullman PR hjärta Arbetsklättring

Ullman PR älskar sina kunder och skulle slänga sig utför ett stup för dem. Det var precis vad de gjorde den 14 januari då kunden Svensk Arbetsklättring introducerade dem ordentligt i sin arbetsmetod. Svensk Arbetsklättring arbetar med bland annat fasadrenovering och snöröjning på tak utan hjälp av byggställningar. Med hjälp av klätterutrustning hänger de utmed Stockholms fasader och skonar de boende från långvariga byggnadskonstruktioner utanför fönstret, samt våra trottoarer från större avspärrningar. Ullman PR:s konsulter provade på Svensk Arbetsklättrings jobb under en förmiddag och kastade sig nerför sitt kontorshus på Klevgränd 7. Vad gör man inte för sina kunder?

Det är alltid ett måste i bra PR-arbete att känna produkten man ska göra PR för. Genom denna bravad fick vi själva prova på vår kunds metod som är både spännande, mer säker och ofta ett billigare alternativ till byggställningar. Det var både roligt och nervkittlande, säger Sandra Kastås, vice VD på Ullman PR och kundansvarig för Svensk Arbetsklättring.