Restauranggalan 2014

Umlax AB är stolt partner till Restauranggalan 2014. Årets klassiker presenteras av Umlax AB.
Årets klassiker lyfter fram och belönar en gärning, en eller flera personer eller verksamhet som sträcker sig över tid och som är traditionsbärare i den svenska restaurangkulturen. Årets klassiker förvaltar ett kulinariskt arv och förenar det med utveckling, skapar referenser och trygghet som tilltalar ett brett spektrum av gästerna. Årets klassiker spelar en viktig roll, men hamnar ofta utanför ljuskäglan som sveper över trender och i storstädernas puls.

Årets klassiker är alltid modern och aldrig omodern.

Årets konferencier på Restauranggalan är Maria Möller. Maria Möller är sångerska, imitatör och komiker. Hon kommer garantera många skratt och bjuda på en härlig prisutdelning. Läs mer om galan på www.restauranggalan.se.