PETTER åter till Skellefteå för att inspirera

Det är Ung Företagsamhet Västerbotten och entreprenörskolan No Plan B som tillsammans med For Events har bokat artisten och entreprenören som kommer att hålla sin föreläsning Entreprenören, varumärket, artisten och att vågai Skellefteå under förmiddagen den 20 januari.

• -Det känns väldigt roligt att vi kan bjuda Skellefteå på det här och vi är mycket glada över att Petter återvänder till Skellefteå efter sitt lyckade event i somras, säger arrangörstrion genom Amanda Wikström på Ung Företagsamhet.

Det är under invigningsveckan av The Great Northern och BizBuz som Petter besöker Skellefteå. Temat fredagen den 20 januari är Ungt entreprenörskap och programmet för hela veckan finnas att läsa på www.bizbuz.se och alla föreläsningar är kostnadsfria.

Åhörare är välkomna från det att programmet startar och det är begränsat antal platser, så först till kvarn gäller.

• inspiration
  • petter