VINN BILJETTER TILL STOKE - MANCHESTER UNITED!

Efter en undersökning gjord på samtliga Premier League-arenor kom det fram att Stokes hemmaarena Britannia Stadium är den mest högljudda i hela ligan. Det är dit vi vill skicka dig för att se matchen Stoke-Manchester United. För att vinna resan ska du spela live på kvällens matcher i EM-kvalet. Den spelare med bäst återbetalning på sina satsade slantar vinner. Och du, glöm inte hörselskydden... Dessutom sänder vi tio av matcherna från EM-kvalet direkt i bettingklienten!

Det är dags för en ny chans att vinna en drömresa till Premier League. Den här gången bär resan till Stoke och Britannia Stadium. Det är långt ifrån den största arenan i Premier League, men enligt en undersökning som Sky nyligen gjorde så är det den mest högljudda. Ljudet från 28 383 skogstokiga Stoke-fans upmätte 101 decibel, det går att jämföra med en jetmotor som startar.
Glöm inte att anmäla ditt intresse genom att mejla oss enligt nedan!

När nu Manchester United kommer på besök så lär det knappast bli frågan om något tystlåtet mottagande. Vill du ha chansen att se den här kanonmatchen på plats ska du spela Live på kvällens matcher i EM-kvalet. Den spelare med bäst procentuell återbetalning på sina satsade slantar vinner.

Så vinner du:
Det gäller att ha bäst återbetalning på dina satsade slantar på Livebetting på EM-kvalet i kväll. Den spelare som har vunnit mest i förhållande till insats blir den som får ta med sig en kompis till Britannia Stadium den 24 oktober. Det handlar med andra ord om återbetalningsprocent på det totala antalet spel i livebettingklienten. Alla spel som erbjuds i vår livebetting på matcherna i EM-kvalet räknas i tävlingen. Och det finns en hel del att välja på och dessutom direktsänder Unibet tio fighter direkt i Livebettingklienten. Irland-Ryssland och Danmark-Portugal är några av godbitarna. Minsta insats för att kvalificera sig är 100 kr. Vinnarna kommer att kontaktas måndagen den 11 oktober och samtliga vinnare kommer då även att publiceras på Unibets hemsida.

Förstapris:
En resa för två personer till matchen Stoke-Manchester United den 24 oktober. I priset ingår matchbiljetter, hotell och flyg ToR.

2:a-10:e pris:
Fem värdekoder var till Csports sändningar av Allsvenskan i fotboll och Elitserien i ishockey.

Observera att du måste skicka ett mejl tilljonas.bjorklund@unibet.com och bekräfta att du vill vara med i tävlingen! Skriv "Britannia Stadium" i ämnesraden och glöm inte att uppge ditt användarnamn hos Unibet.

Vill du bli vår reporter på plats på Britannia Stadium så har du chansen i kväll. Visste du förresten att Stoke är världens nästa äldsta fotbollsklubb, bara en sån sak... Kolla in Jonnys reportage från Reebok Stadium för lite inspiration [gör den meningen till en länk till Jonnys reserapport]. Vinnaren kommer även att få göra ett eget litet reportage från sin resa som kommer publiceras på Unibets hemsida.

Regler & Villkor:
Tävlingen gäller från första EM-kvalmatchen kl. 17.00 mellan Armenien och Slovakien till och med att Spanien-Litauen är färdigspelad kl. 23.50 i kväll.
Endast spel lagda i livebettingklienten under den aktuella tidsperioden gäller för deltagande i tävlingarna.
Du måste spela för minst 100 kr totalt för att delta i tävlingen.
- Vinnaren ställer upp med namn och bild på Unibets hemsida och förväntas även skriva en reserapport från sin resa för publicering på Unibets hemsida.
Förstapriset kan inte bytas ut mot kontanter eller överlåtas på någon annan. Priset är personligt och kan vinnaren inte åka själv går priset vidare till den som hamnade på andraplats osv.
Unibet förbehåller sig rätten att när som helst ändra och/eller avbryta tävlingen.
Unibets regler och villkor är tillämpliga.