Se alla playoff-matcherna till EM 2012 på Unibet

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 14:14 CET

Åtta lag ska bli fyra och imorgon, den 11 november, drar playoff-matcherna till EM 2012 igång. Spelbolaget Unibet direktsänder alla matcher.

– Ingen svensk TV-kanal sänder samtliga fyra matcher och det finns många som bor i Sverige med ursprung från både forna Jugoslavien och Turkiet. Därför känns det extra kul att de nu får chansen att se dessa matcher, säger Jonas Nilsson, pr-chef på Unibet.

Här är playoff-matcherna som Unibet sänder den 11 november:

Kl. 19:00            Bosnien & Hercegovina - Portugal
Kl. 19:15            Tjeckien - Montenegro
Kl. 19:45            Estland -  Irland
Kl. 19:05            Turkiet – Kroatien

För att kunna se matcherna måste man ha ett konto hos Unibet samt ha pengar på kontot.

För mer information: Jonas Nilsson, PR-chef, Unibet, 0702-932345, jonas.nilsson@unibet.com

Unibet grundades 1997 och är noterat på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. Unibet är en av de största privata speloperatörerna på den europeiska marknaden och erbjuder spel på 27 olika språk via www.unibet.com. Unibet har över 4,1 miljoner kunder i mer än 100 länder. Unibet är medlem av EGBA, European Gaming and Betting Association, RGA, Remote Gambling Association i Storbritannien och certifierat enligt G4, Global Gaming Guidance Group.

I december 2007 förvärvade Unibet Maria Holdings (www.mariabingo.com) - Nordens största bingooperatör online, och i april 2008 Travnet (www.travnet.se) - Skandinaviens största travcommunity.

Mer information om Unibet finns på www.unibetgroupplc.com

Kommentarer (0)