Unibet forsätter sin satsning på UFC

Som första spelbolag någonsin erbjöd Unibet livebetting på UFC-galan i Birmingham den 5 november och nu forsätter man på den inslagna banan och erbjuder livebetting på UFC-galan i San Jose som går av stapeln den 19 november.

- Intresset för kampsport ökar stadigt  i Sverige och som en naturlig del av det utökar vi vårt utbud. Vi direktsände även Battle of Bottnia från Umeå, säger Jonas Nilsson,  PR-chef på Unibet.

Odds från Unibet:

Torres vs Pace

Torres 1,25

Pace 3,70

Unibet was founded in 1997 and is an online gambling company listed on NASDAQ OMX Nordic Exchange in Stockholm. Unibet is one of the largest privately-owned gambling operators in the European market and provides services in 27 languages through www.unibet.com. Today, Unibet has more than 5.7 million customers in over 100 countries Unibet is a member of the EGBA, European Gaming and Betting Association, RGA, Remote Gambling Association in the UK and is audited and certified by eCOGRA in relation to responsible and fair gaming.