Kostnadsfria webinarier hos Unifaun i vår!

I vår vill vi inspirera alla våra användare med två serier kostnadsfria webinarier!

Vi riktar våra webinarier både till er som använder våra Delivery Management-system, och till er lite större företag som använder vårt TMS. Det finns webinarier både för dig som är ny och behöver grundläggande information och guidning, och för dig som vill utveckla ditt användande med smarta funktioner och lösningar.

UNIFAUN DELIVERYCHECKOUT

Först ut i Delivery Management-serien är webinariet ”Öka konverteringen genom Unifaun DeliveryCheckout!” där Mats Fischerström, Product Manager DeliveryCheckout, berättar om Unifauns fraktcheckout och hur den kan förbättra leveransupplevelsen och samtidigt öka dina intäkter. Webinariet hålls på svenska den 26 mars och på engelska den 27 mars.

UNIFAUNS TMS SOM EN KONKURRENSFÖRDEL

För TMS är det första webinariet ”Visibility and Control in the cloud instantly with Unifaun TMS”. Här får du lära dig mer om hur du kan använda Unifauns TMS som en konkurrensfördel, hur du sänker dina kostnader och hur du tar kontroll över en komplicerad försörjningskedja. Webinariet den 12 & 19 mars leds av Johan Hellman, Product Manager TMS och Per Larsson, Product Owner TMS.

Klicka här för att se resten av utbudet och anmäla dig till webinarier om Delivery Management!

Klicka här för att se resten av utbudet och anmäla dig till webinarier om TMS!