Återigen höga betyg för Memnons Support!

76,5 % ger Memnon Networks support 7 poäng eller högre!

I en nyligen genomförd användarundersökning har användare i TA-systemen Memnon Apport och Web-TA fått svara på frågor om bland annat Memnons support*. Användarna graderade supportens kompetens och bemötande på en skala från 0-10 (där 0 =  Inte alls bra och 10 = Väldigt bra). Resultatet är väldigt positiva siffor för supporten! Andelen användare som gett supportens bemötande 7 poäng eller högre är hela 73,5 % och gällande supportens kompetens är siffran ännu högre. Hela 76,5 % gav supporten 7 poäng eller högre för dess kompetens.

“Otroligt höga siffror, det här känns jättekul!” säger Joakim Sundberg, supportchef på Memnon Networks, när han blir tillfrågad om siffrorna. Han fortsätter:

“Vi har själva höga krav på kompetens och kundbemötande på vår support och det är fantastiskt roligt att se att användarna verkligen uppskattar vårt arbete. Att ha en kvalitativ support är en viktig del i vår strategi och våra kunder ska alltid känna att vi finns tillgängliga för att svara på alla typer av frågor.”

Memnon Networks har sedan tidigare en erkänt kompetent support för sina TA-system och arbetar kontinuerligt med att hålla en hög kvalitet på supportens arbete. Det handlar om allting från noggrann rekrytering och internutbildningar till kort svarstid och positivt kundbemötande. Utöver att ha en hög driftstabilitet och effektiva TA-system är en högkvalitativ support en av grundpelarna för Memnon Networks. Det är tydligt att ansträngningarna ger effekt när användarundersökningar år efter år har entydiga siffor: Memnons support är väldigt uppskattad!

Joakim Sundberg, Supportchef - Memnon Networks

• Frakt, transport

• transportköpare
  • transportörer
  • transport
  • molntjänst
  • mjukvara
  • memnon apport
  • support
  • kundundersökning
  • fraktdokument
  • affärssystem
  • ehandel

Memnon Networks erbjuder innovativa e-lösningar som förenklar användarnas transportadministration, sänker kostnaderna och ökar kvaliteten i verksamhetens affärsprocesser. Memnon Apport är Nordens marknadsledande system för transportadministration och används för närvarande i 75 länder. Varje dag bokar över 100 000 kunder fler än 300 000 paket i Memnon Apport.
www.memnonnetworks.se