Memnon Networks medverkar på Världens farligaste möte

Memnon Networks kommer att vara på plats under Världens farligaste möte, Augmented Commerce Conference på Liseberg 22:a maj.

Augmented Commerce Conference är en samlingsplats för alla som gör affärer och tar upp allt som har med elektronisk handel att göra.

På scenen kommer du bland annat få se Memnon Networks som talar om hur paketleveranser kan göras smartare genom att direkt från TA-systemet reducera de dokument som medföljer. Andra företag på scen är b la. Facebook, Posten, Handelsbanken, Augmented Commerce Association, Västsvenska handelskammaren, Star Republic, Logica, Dibs, Klarna, Nordic Edge, Kicks, Skrill, Lagerhaus med flera. Dagens moderator är Magnus Höij från IDG, Internet World.

Se sammanfattande film från Världens farligaste möte 2011.

Vill ni träffa oss på världens farligaste möte 2012 och veta mer om Memnon Networks så kontakta Karin Trogstam! karin.trogstam@memnonnetworks.com

www.memnonnetworks.com