Memnon Networks och KGH i gemensamt framträdande på Världens Farligaste Möte 27/5

Imorgon är det Världens Farligaste Möte på Liseberg i Göteborg. Eventet anordnas av Star Republic för fjärde året i rad och samlar över fyrahundra e-handlare. Under en heldag får alla deltagare lyssna på inspirerande talare och lära av varandra.

Memnon Networks har tidigare talat på Världens farligaste möte både år 2012 och 2013.Traditionsenligt kommer vi även i år att stå på scen, nu tillsammans med vår partner tullexperten KGH. Leila Rosenstråle från Memnon Networks och Tobias Jonasson från KGH kommer tillsammans att prata om gränsöverskridande e-handel och vad e-handlare bör på tänka ur ett logistiskt perspektiv vid internationell e-handel.

Varmt välkommen att lyssna på oss på scen och tala med oss i vår monter. Kontakta gärna någon av våra representanter redan idag och stäm träff!

Roland Jansson, Sales +46 70 427 49 41
Fredrik Warmark, Sales +46 70 303 08 37
Leila Rosenstråle, Business Development +46 73 091 31 35
Erik Åslund, Business Development +46 73 914 17 82

Läs mer om Världens Farligaste Möte här: www.varldensfarligastemote.com

Leila Rosenstråle, Business Development – Memnon Networks

• Frakt, transport

• kgh
  • Världens farligaste möte
  • vfm
  • transportörer
  • transportköpare
  • transport
  • memnon apport
  • fraktdokument
  • ehandel

Memnon Networks erbjuder innovativa e-lösningar som förenklar användarnas transportadministration, sänker kostnaderna och ökar kvaliteten i verksamhetens affärsprocesser. Memnon Apport är Nordens marknadsledande system för transportadministration och används för närvarande i 75 länder. Varje dag bokar över 100 000 kunder fler än 300 000 paket i Memnon Apport.
www.memnonnetworks.se