Ny integration mellan Unifaun och Garp

Nu lanserar Unifaun tillsammans med affärssystemet Garp en effektiv Plug&Play-integration till Garp. Det blir lätt komplext och tidskrävande att dagligen behöva arbeta i flera olika system och hantera information manuellt. Med den nya integrationen mellan Unifaun Online och Garp förs informationen över automatiskt vilket effektiviserar flödena i bokningsprocessen och samtidigt skapar en bättre kontroll och överblick för leveranserna. Det här minimerar även riskerna för manuella fel och sparar mycket tid.

”Det känns fantastiskt att vi nu fått integrationen mellan Garp och Unifaun på plats. För många av våra kunder kommer det här bli en stor avlastning i arbetet.” säger Garps produktchef Anneli Andersson

”Det är extremt spännande att vi nu kan erbjuda alla Garp-kunder en smidig integration till Unifauns marknadsledande Delivery Management System.” Säger Tomi Pesonen, Unifaun

I samband med lanseringen har Garp tillsammans med Unifaun skapat en mycket förmånlig kampanj. Vid beställning av Unifaun OnlineConnect under hela oktober så blir Unifaun Online kostnadsfritt under resten av året. Unifaun bjuder både på startkostnad och månadskostnad under oktober-december. Erbjudandet gäller endast nya kunder. Beställning görs via ert GarpCenter.

KONTAKT:

Unifaun: tomi.pesonen@unifaun.com

Garp: anneli.andersson@garp.se

OM GARP:

Garp, en stolt del av Jeeves Information Systems Bakom affärssystemet Garp står företaget Jeeves Information Systems AB som är en ledande leverantör av mjukvaror och tjänster för affärssystem (ERP) till små och medelstora företag runt om i världen. Jeeves, som grundades 1992, har vuxit till att betjäna fler än 4 000 kunder i 40 länder i Europa, Nordamerika och Asien över ett antal nischvertikaler inom tillverknings-, grossist- och tjänstesektorn. Grunden till affärsystemet Garp lades redan 1983 då de första kodraderna skapades och våren 1984 kunde man leverera det första systemet. 2005 förvärvade Jeeves Information Systems AB Garp och Microcraft.

www.garp.se

• affärssystem
  • ehandel
  • integration
  • unifaun
  • transportköpare
  • molntjänst

Unifaun har över 20 års erfarenhet av att leverera innovativa och högkvalitativa Delivery Management-system. Lösningarna används i över 76 länder och varje dag skickas över 800 000 försändelser av 100 000 olika företag genom våra system. Unifaun har 210 anställda i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Polen och Benelux.

www.unifaun.com