Träffa oss på Tulldagarna!

Arbetar du med internationell handel, tull och transportfrågor? Då är tulldagarna någonting för dig!

Tulldagarna är Sveriges största mötesplats för tullfrågor och arrangeras av Tullverket. Vi på Memnon Networks kommer att vara där tillsammans med KGH. Ta chansen att ställa dina frågor om tull, moms, AEO certifiering etc. direkt till oss och övriga utställare!

Låter det intressant?
Tulldagarna anordnas i Malmö den 7:e oktober, i Göteborg den 9:e oktober och i Stockholm den 21:a oktober. Du kan läsa mer och anmäla dig direkt på Tullverkets hemsida: tullverket.se

För mer information eller för att redan idag boka ett möte, kontakta:
Lena Andersson, Sales – Memnon Networks
Tel. +46 70-351 25 70.

KGH Customs Services är en oberoende leverantör av tulltjänster, vilket innefattar tulldeklarationer, momsrepresentation, konsulttjänster, utbildning och tullsoftware. KGH-koncernen erbjuder kompetens genom egna dotterbolag i Europa och globalt genom ett partnernätverk. Företaget grundades 1963 och har idag mer än 14 000 kunder spridda över hela Europa. KGH-koncernen har egna kontor vid alla viktiga hamnar och gränser i Europa, och har fler än 600 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Nederländerna, Frankrike samt Österrike.
www.kghcustoms.com

• Frakt, transport

• fraktdokument
  • memnon apport
  • transport
  • transportköpare
  • transportörer
  • tull
  • tulldagarna
  • tullverket
  • kgh customs services
  • kgh

Memnon Networks erbjuder innovativa e-lösningar som förenklar användarnas transportadministration, sänker kostnaderna och ökar kvaliteten i verksamhetens affärsprocesser. Memnon Apport är Nordens marknadsledande system för transportadministration och används för närvarande i 75 länder. Varje dag bokar över 100 000 kunder fler än 300 000 paket i Memnon Apport.
www.memnonnetworks.se