Två priser för Unifaun på Meet Magento!

Nyligen hölls det allra första Meet Magento i Sverige, med över 300 deltagare. Meet Magento är en dag med kunskapsutbyte, möjlighet att knyta nya kontakter, lära sig om de senaste nyheterna och även möjligheten ta del av en Award Show där de ledande Magentolösningarna koras. Unifaun var självklart på plats både som deltagare och som sponsor till eventet. Vi är mycket stolta över att kunna meddela att Unifaun fick ta emot inte mindre än två utmärkelser vid kvällens prisceremoni!

De två utmärkelser Unifaun fick motta var:

Best Innovation
Kriterier: ”This award focuses on the best new innovation, like a service, technology or similar. The Award is focused on the Swedish market.”

Best extension – tilldelades Nordic Web Teams koppling till Unifauns TA-system.
Kriterier: ”This award focuses on the best Magento extension. The extension must be available for everyone to purchase or download. The Award is focused on the Swedish market.”

Martin Randel, VD på Unifaun säger:

”Att Unifauns TA-system får utmärkelse som Best Innovation och att vår partner Nordic Web Teams koppling till våra TA-system får utmärkelse som Best Extension är fantastiskt roligt! Vi är både stolta och glada och vi ser det här som ett kvitto på hur Unifauns TA-system kompletterar Magento och aktivt bidrar till mer effektiva affärer för våra kunder.”

Läs mer om Meet Magento här.

sales@unifaun.com