Med sikte på 2020 stärker vi på Unik Resurs kärnkompetensen ytterligare

Unik Resurs vision och värdegrunder, där vilar mycket av utgångspunkten för Uniks fortsatta tillväxtresa. Under två dagar på Stufvenäs söder om Kalmar samlades vi för att fortsätta vårt egna utvecklingsarbete. Den positiva tillväxt- och utvecklingskurva som Unik stått för de senaste åren kommer att fortsätta med sikte på 2020.

Dagarna på Stufvenäs ägnades åt konkretiserande av vision och värdegrunderna i vardagen, Uniks fortsatta varumärkesarbete, fyra interna bolagsövergripande utvecklingsprojekt för tertial tre 2016 samt swot-analys runt verksamhetsplan 2020. Med detta som grund jobbar vi för att bli ännu bättre på att förstå våra kunders behov och utifrån detta matcha dessa med kandidaternas potential – dvs ytterligare stärka Uniks kärnkompetens.

- Det är inspirerande och energigivande när vi träffas vid våra koncernmöten. Engagemanget och ansvaret som finns i företaget fördelat i våra regioner ger oss tillförsikt i vår fortsatta resa. Vi har mycket spännande tankar och saker på gång på såväl kort som lång sikt. Vill du ta del av detta och hålla dig uppdaterad så är mitt tips att hålla ett öga på vår hemsida unikresurs.se och våra Facebook/LinkedIn sidor, avslutar VD Peter Undén.