Camilla Emlé ny Nordisk Marknadsdirektör på Unit4

Den 1 april välkomnade vi Camilla Emlé till tjänsten som Nordisk Marknadsdirektör för Unit4.

Camilla kommer närmast från Software AG där hon arbetat som Marknadschef för Norra Europa och Sydafrika.

- Efter sex år på Software AG som marknadschef för Norra Europa och Sydafrika känns det mycket spännande att få arbeta med Unit4 Norden . Det är extra roligt att komma in mitt i den transformationsfas som företaget befinner sig i där det satsas stort på den digitala och molnbaserade produktutvecklingen samtidigt som man etablerar en nordisk marknadsorganisation och utvecklar den digitala marknadsföringen.

Unit4 har ett imponerande avtryck på marknaden, inte minst för sin användarvänlighet och fokus på människan, och detta är en resa som jag gärna är med på, säger Camilla.

- Vi är väldigt glada att välkomna Camilla till vårt team. Camilla har över 10 års erfarenhet som marknadschef inom IT-sektorn och hennes kompetens och erfarenhet kommer väl till nytta i hennes nya roll som marknadsdirektör på Unit4, säger Jeremias Jansson, VD Unit4 Norden.

• erp
  • nordiskt