NVBS Business IT ny partner till Unit4

Unit4, en av de ledande leverantörerna av affärssystem byggda för tjänsteföretag och organisationer inom bl.a. utbildningssektorn, public service, ideell verksamhet, fastighet och finans kan idag meddela att man adderat en ny partner; NVBS Business IT.

NVBS Business IT AB kommer att börja sälja Unit4 Business World och erbjuda konsulttjänster i anknytning till systemet. NVBS har gått från 0 till 120 miljoner i omsättning på fyra år och arbetar framför allt med projekt inom infrastruktur- och byggbranschen. Därför kommer man även att bygga upp en konsultverksamhet kring MAP, Unit4s system för projektledning och styrning inom byggbranschen. Satsningen på Unit4 Business World och MAP kommer att ledas av Hamed Shahedi som tidigare arbetat på Unit4 under flera år.
”Vi är en av de snabbast växande aktörerna i Sverige inom våra verksamhetsområden och ser nu fram emot att bredda våra tjänster tillsammans med Unit4. Vi ser Unit4 som en ledande aktör inom affärssystemmarknaden och en utmärkt partner i vår gemensamma expansion.” säger Hamed Shahedi, CEO, på NVBS Business IT.

Våra produkter ligger alltid i toppen av alla utvärderingar, men det är branschkunskapen, erfarenheten och det hårda arbetet som våra partners förser oss med som försäkrar att Unit4 är det bästa valet för kunden. säger Sami Aaraj, Partner Manager på Unit4.

För mer information, kontakta:

Sami Aaraj, Partner Manager, Unit4
Mobnr. +46 766 487671