United Stage Artist och JoiaAgency i samarbete 2014

United Stage Artist och JoiaAgency i samarbete 2014

United Stage Artist och JoiaAgency ingår samarbete. Samarbetet innebär att United Stage Artist träder in som JoiaAgency's förlängda bokningsteam.

JoiaAgency kommer precis som tidigare sköta alla artistrelationer i sin verksamhet och samtidigt arbeta vidare med sina konceptpartners. Nu skapas optimala möjligheter att kunna skräddarsy framträdanden efter de olika behov som finns hos festivaler, arenor, stadsfester, klubbar eller företagsevents. I samarbetet sätts artisten i centrum för att tillsammans möta publikens efterfrågan av elektronisk dansmusik.

– Det här är ett utmärkt sätt att för oss att skapa ännu fler tillfällen att föra ut den explosivt växande scenen för EDM, säger Ariya Miveh på United Stage Artist.
– Samtidigt skapar vi fler möjligheter för möten mellan artister och fans runt om i landet fyller kollegan Dennis Karlsson i.

– Vi är mycket glada över att United Stage kan ge oss understöd i säljarbetet för våra artister. Det här gör att vi kan öka vår fokusering på att utveckla vår befintliga roster samt att hitta och utveckla morgondagens stjärnor på den svenska dansmusikscenen, avslutar Jonas Sellberg och Thomas Svanström på JoiaAgency.

Följande DJ’s och EDM-artister bokas av United Stage.

Albin Myers*, Alf Tumble*, Anna Cross*, Benji of Sweden*, Cazzi Opeia*, CHASE*, Chris Melin*, Daladubz*, Darwin & Backwall, Daniel Pereaux*, David Tort*, Dimtiri Vangelis & Wyman, DJ Hunk, DJ Salong Betong, DonTomaso*, Dödselectro*, Eric Amarillo*, Female DJ Revolution*, Filip Jenven*, Galavant, House of Wallenberg*, Jerry Rekonius*, Joseph Armani*, Kristina Gern*, Lunde Bros.*, Malin Ross*, Martin Björk*, Mick Kastenholt*, Nari & Milani*, Natalia Barbin*, PANG! *, Rasmus Faber*, Sebjak, Simone Vitullo*, StoneBridge*, (* i samarbete med JoiaAgency)