Uponor Infra på Bo- & Samhällsexpo

2-24 september 2017 öppnar Sveriges störta Bo- & Samhällsexpo i Vallastaden, Linköping. Under tre veckor blir den nybyggda stadsdelen en arena för kreativa idéer, innovativa lösningar och konstruktiva diskussioner kring en av landets viktigaste utmaningar - Bostadsfrågan. Sverige behöver bygga snabbare, smartare och med högsta kvalitet.

Vallastaden kommer att bli en milstolpe inom svensk samhällsbyggnad och fortsätta att utvecklas som stadsdel under en lång tid framöver. Bo- & Samhällsexpo sker dock endast under tre veckor i september 2017 då uppskattningsvis 100 000 personer från hela Sverige kommer att besöka Vallastaden.

• Besök Uponor Infra och Tekniska verken i Linköping i vårt upplevelsecenter, upplev Infrakulvert Vallastaden - pulsådern i Vallastaden - en patenterad prefabricerad kulvert som tagits fram i samarbete mellan Uponor Infra och Tekniska verken i Linköping AB i VR eller IRL.
  • Ta del av föreläsningar av de viktigaste aktörerna inom svensk samhällsbyggnad.
  • Ta en guidad tur genom Vallastaden.
  • Besök någon av hemutställningarna.

Kort sagt - Upptäck på plats framtidens sätt att bygga, bo och leva!

Köp din Branschbiljett här!

Hjärtligt välkommen!

• Plast-, gummiindustri

• Jönköping

Uponor Infras pålitliga lösningar förenklar på flera sätt livet för våra kunder. Vi tillhandahåller alltifrån standardiserade produkter till skräddarsydda lösningar samt nyckelfärdiga projekt inklusive installation. Uponor Infra erbjuder mycket mer än plaströr.

Annika Georgson

Presskontakt Marknadskordinator 033-172630