Ett fantastiskt år för Norrköping Light Festival!

Pressmeddelande   •   Jan 08, 2018 14:07 CET

Norrköping Light Festival är över för denna gång och vilket år vi har haft! 13 fantastiska ljusinstallationer skapade av konstnärer från hela världen har kunnat beskådas utmed Motala Ström och Industrilandskapet. Den nya startplatsen i Carl Johans Park har varit perfekt då den på ett trevligt sätt har välkomnat alla pendlare till Norrköping med budskapet från installationen "Today I Love You".

Intresset för Norrköping Light Festival har i år varit väldigt stort och närmare tusen personer har gått med på våra guidade turer, en ökning mot tidigare år. Vi vet dessutom att väldigt många har gått promenaden på egen hand och många fina bilder av Norrköping sprids i sociala medier.

Nu tar vi nya tag och hoppas att Norrköping Light Festival 2018/2019 blir minst lika bra!

Kommentarer (0)