Starka namn till RIX FM Festival i Norrköping!

Torsdag 15 augusti 2013 är det återigen dags för RIX FM Festival att i samarbete med Upplev Norrköping möta Norrköpingsborna. Precis som tidigare år får RIX FM Festival 2013 sällskap av Sveriges artistelit och utlovar ett event och en show fylld av underhållning.

För 16:e året i rad arrangeras sommarturnén RIX FM Festival, som tillsammans med samarbetspartners bjuder in över 200 000 svenskar på en konsertupplevelse.

”- RIX FM Festival är sommarens stora musikfest, och turnén är vårt sätt att visa vår uppskattning gentemot våra lyssnare. Vi har under flera år besökt Norrköping med Festivalen, och vi är stolta över att kunna fortsätta vårt fina samarbete med Upplev Norrköping och återigen bjuda Norrköpingsborna på bra underhållning”, säger Jenny Nilsdotter, Marknadschef på MTG Radio.”

Johan Bergerfalk på Upplev Norrköping AB ger sin reaktion, ”Wow! Dom kommer i år igen! Under Augustifesten så sker en av årets absoluta höjdpunkter i Norrköping - RIX FM Festival!”

Lyssna och håll utkik på rixfm.se/festival för mer information. Där hittar man all information om RIX FM Festivals eventby, där det blir festligheter från klockan 13.00 med bland annat artistsigneringar.

Konserten börjar 18.30.

Anna Isberg Eventchef, MTG Radio