UIC bjuder in till internationellt webinarium om "pretotyping" 9 maj

"Pretotyping - build it right to get it right" är titeln på det webinarium som UIC bjuder in till torsdagen den 9 maj kl. 15-16.

UIC ingår i ett nätverk av inkubatorer i Europa som genomför en serie av webinarier med aktuella teman.

Detta webinar organiseras av Enixus i Lettland och hålls av Karina Sotnik som kommer från UpStart (Centre for technology transfer vid University of Pennsylvania, USA).

Kort om föredraget "Pretotyping - build it right to get it right"
Karina Sotnik will talk about pretotyping. "Pretotyping" is a concept developed by Alberto Savoya of Google and Jeremy Clark of Strategos a few years back and is really getting traction with startups in Silicon Valley and beyond. This new concept let's companies test if they are building the right "it" before they spend too much time or money. It also gives them additional data and ammunition to share with investors. She is also teaching the same concept to the Health IT class at UPENN.

Kort om Karina Sotnik
Karina Sotnik works for UpStart which is a centre for technology transfer at the University of Pennsylvania, USA. She has more than two decades of experience in marketing and business development for companies large and small in Silicon Valley and beyond. She specializes in launch, operations and expansion of small businesses in the US and internationally. In addition to consulting for UpStart, Karina also serves as an advisor and mentor for incubators based at two of Russia's top universities. Her educational background is in engineering, with a master's degree in computer science.

Anmälan
För kostnadsfri anmälan skicka ett mejl till info@uic.se senast onsdag den 7 maj. Ange namn, företag och telefonnummer i din anmälan. Skriv "Webinarium" i ärenderaden.

Meddela oss gärna om ni inte har möjlighet att delta vid webinariet men vill få möjlighet att lyssna på en inspelning av webinariet i efterhand.

Välkommen!

• pretotyping
  • webinar
  • exinus