Välkommen till UICs årliga julgransplundring 16/1

UIC startar som alltid igång det nya året med gröt, skinkmacka, julmust och klenäter ‒ och framför allt utses två UIC-bolag som får ta emot Nordeas resestipendium!

Dag? Torsdag 16 januari
Tid? Kl. 16-18
Plats? Eklundshof, Eklundshofsvägen 7, Uppsala

Ta tillfället i akt att under lättsamma former träffa UIC-bolag, affärscoacher, partner, aktörer inom innovationssystemet och övriga intresserade av UICs verksamhet.

Dessutom kommer Anders Nordström att berätta om hur UIC - på kort tid - byggt upp en väl fungerande inkubatorverksamhet i Södertälje och hittills stöttat cirka 30 nya bolag. Drygt hälften av dessa är nya life science-bolag som bildats efter Astra Zenecas nedläggning av forskningen i Södertälje i början av 2012.

Anmäl dig här redan nu eller senast måndag 13 januari!

Frågor?
Kontakta gärna Stina Thor, tel: 070-214 3324, stina.thor@uic.se.

Välkommen!

Per Bengtsson
Vd, Uppsala Innovation Centre

• julgransplundring