Mårten Thorstensson blir ny förvaltningschef på Uppsalahem

Rekryteringen av ny förvaltningschef är avslutad och vi har förmånen att presentera Mårten Thorstensson, idag vd vid Coop Fastigheter Projekt & Drift, som ny på positionen.

Mårten Thorstensson har en gedigen erfarenhet från fastighets- och detaljhandelsbranschen, vilket kommer att stärka Uppsalahems erbjudande både inom lokal- och bostadssidan.

-Mårten har en stor erfarenhet av både kommersiella fastigheter och detaljhandel. Med hans bakgrund och ledarerfarenhet hoppas vi att han starkt kommer att bidra till Uppsalahems utveckling mot att bli än mer effektivt och kundorienterat, säger Mikael Rådegård, vd Uppsalahem.

- Jag ser verkligen fram emot att bidra till Uppsalahems fortsatta utveckling som Uppsalas ledande bostadsbolag.  För mig som Uppsalabo känns det extra intressant att få förmånen att arbeta i ett företag som Uppsalahem, som gör ett stort avtryck i stadens utveckling, säger Mårten Thorstensson, tillträdande förvaltningschef.

Mårten Thorstensson tillträder sin nya tjänst i augusti 2014.

För frågor:

Mikael Rådegård, vd Uppsalahem, 018-727 34 01