Lansering av Urbanista i Portugal

Även om inte detta har hänt idag, så fick jag videon från vår lansering i Lissabon tidigare i oktober. Var en helt fantastisk förlängd helg med mycket intressanta möten med tänkta samarbetspartners samt två riktigt bra lanseringsfester + en mediaträff. Var mkt intensivt, men värt.

Lissabon är en fantastiskt stad. Inte gjorde det sämre av att det nästan var 30 grader varmt och strålande sol.

Vår samarbetspartner Miguel hade gjort ett hästjobb med att fixa både festerna, medieträffen samt alla intressant möten. Verkligen imponerande. Sådanna agenter/distributörer vill man ha.

Portugal är väl och för sig ingen jättemarknad, men skall inte underskattas. Inte bara för att det är lika många invånare som Sverige, men framför allt för att det är en mkt bra språngbräda för den brasilianska marknaden. Vi håller redan på med förberedelsearbetet för att ta oss in där i vinter. Känns om möjligt ännu mer spännande. Har varit där ganska mkt och älskar Brasilen. En så dynamisk marknad med underbara människor.

Nu tillbaka till bokföringen........