Pressmeddelande -

Urbanista Rome - Bluetooth hörlur med 16 timmars speltid och 600 timmar standby.

Komfort i fokus, neckbandet ligger följsamt mot halsen och du kan använda det hela dagen utan problem. Hörlurarna är utrustade med magnet så de kan fästas ihop när de inte används. Du kan välja mellan två typer av öronsnäckor, klassisk in-ear och den sportiga GoFit lösningen som sitter stadigt i örat. Rome är även vattentålig (IPX4) och kan därför användas även regniga dagar eller på ett svettigt gympass.

Rome är designad med diskreta detaljer i metall vilket gör den elegant och tidlös. Finns i färgerna svart, vit, rose gold och petroleum blå

Kompatibel med Android, iOS och Windows.

Rek. pris 699 SEK

För mer information eller högupplösta bilder,

Vänligen kontakta Nadine Schultz, marknadschef, Urbanista AB mob. +46739 975 287 eller e-post nadine@urbanista.com

Om Urbanista

Vi älskar stora städer. Det är livet där som inspirerar oss. Urbanista är ett svenskt varumärke för aktiva och nyfikna människor över hela jorden. Vår bas är i Stockholm och vår ljudkollektion ”Wear you music!” säljs idag i över 10 000 butiker i 80 länder. En unik mix mellan innovativ teknik och uttrycksfull design. Utvecklade för ett liv i ständig rörelse. Precis som alla våra produkter. We design for life in motion.

• Telekom

We love cities. The constant inspiration of urban life. Based in Stockholm, Sweden, Urbanista is a brand for active people all over the world. Bringing a fusion of individual design and frontline technology. Wear Your Music! – our earphones collection – is available in over 10 000 retail stores in 60 countries worldwide. Like all our products developed without compromise for everyday use. We design for life in motion.

Anders Andréen

Presskontakt VD VD, försäljning, marknadsföring, ekonomi +46 707 366 088